Friday 7 December 2012

PERSEMBAHAN CINTA DARI CINTA UNTUK CINTA


PERSEMBAHAN CINTA DARI CINTA UNTUK CINTA
Karya : Nur Alawiyah Khaerunnisa



Walaupun  dunia berhenti
Takkan lelah aku mencinta Mu
Takkan berhenti aku mengagumi Mu
Takkan letih aku mengagungkan nama Mu

Cinta ku teruntuk Mu wahai zat Yang Maha Cinta
Dalam hitam putih hidup ini membuat ku sadar
Hidup hanya untuk mencintai Mu
Hidup ku hanya untuk menyembah Mu wahai zat Yang Maha Agung

Engkau tak dapat terlihat
Namun Engkau selalu di hati ku
Selalu menjadikan hati gelisah ku menjadi tenang
Selalu memberikan cahaya dalam gelap ku

Sungguh tak dapat ku pungkiri
Cinta ini adalah cinta sempurna
Cinta suci persembahan ku
Dari hati tulus dan ikhlas

Izinkanlah aku tetap mencintai Mu ya ALLAH
Berikanlah waktu lebih lama untuk melukiskan indahnya mencintai Mu
Dan mencinta Mu untuk berharap cinta Mu jua
Cintailah aku dan aku adalah orang yang beruntung

Sujud persambahan dariku teruntuk cinta
Do’a terucap dariku teruntuk cinta
Pujian terhaturkan dariku teruntuk cinta
Persembahan cinta untuk Mu wahai Zat Yang Maha Cinta 


0 comments:

Post a Comment